仰げば若星

勝って兜の緒を締めよ


ads by google

スポンサードリンクとは。 / What is the sponsored link ?

はいこんにちわ!

Hi, I am yyoungstar !!
 
昨日、敬愛するパンツ氏がサブブログでこのような記事を投稿された。
Yesterday, Mr. Pants who I love and respect published the entry on his sub-blog below.


ブログを見ててイラっとする表現 - アレ待チろまねすく

 
スポンサーリンク
(アフィリエイト広告)
 
(中略)
アクセス数やアフィリエイトを気にしてそうなブログで頻出する表現。
 

 

PCで見ると僕のブログにもある。
You can see the words, accessing by PC.
 
記事上に「スポンサード リンク
"sponsored link" above.
 
記事下に「広告」「google ads」と
"advertisement" & "google ads" below.
 
こう書いているのは他でもない。僕が僕の意思で広告を掲載している、という意思表示なのだ。
The fact is that I put the adverts on my purpose. Indicating my purpose.
 
つまりこうである。
私は卑しい仔羊です。恵まれない私のためにどうか広告をクリックしてください
スポンサードリンクとかそれに準ずる文言はこういう意味なのだ。
The other words, " I am a grasping lamb, please click it for me underprivileged."
This is a mean of  displaying " sponsored link" or  equivalent words.
 
ご理解とご協力をお願いしたい。
Please your understanding and cooperation.
 
ちなみに僕はアクセス数も広告収益も気にしてる。
By the way, I check the number of access and advertising revenue.
 
 
それでは。
Thank you for reading.
 
パンツ氏の本ブログ。主に最新科学を紹介しています。
The original blog of Mr. Pants. He mainly introduce advanced science and technology.


アレ待チろまん


ads by google