仰げば若星

勝って兜の緒を締めよ


ads by google

対訳ブログ始めます。 / Start parallel translation blog.

どうも。若星です。

Hi, I am yyoungstar.

 
ブログのクオリティにこだわろうとした結果、全然記事を更新しなくなってしまいました。
I tried to write high-quality blog but I recently stopped writing new entry of this blog.
 
なので、クオリティを気にせず、ただ書きたいことをタラタラと書いていくことにしようと思いました。
So I'll write just what I want to write without think of quality.
 
でもでも、ただ書きたいことを書くだけでは面白くないなって思ったので、日本語と英語の両方で文章を書こうと思いました!
But, it's not interesting  only writing what I want to. so I think of writing entries in both Japanese and English !!
 
そうすれば、僕の英語の勉強になるし、もしかしたら英語を勉強したい人の勉強になるかもしれない、日本語を勉強したい外国人の勉強になるかもしれない。そういう風に思いました。
then this blog is english training of mine and who wanna study english. More, it may be japanese training for people who wanna study Japanese.
 
僕の拙い日本語と拙い英語ですが、アドバイスがあれば嬉しいです。
My Japanese and English is so poor. I'm happy if you advise me for this blog.
 
 
それでは、また!
thank you for reading !!
 
 
 

ads by google